În ciuda investițiilor masive din ultimii ani în modernizarea spitalului județean de urgență, criza de medici își pune amprenta asupra timpilor de reacție în multe dintre secții.
Există însă și pacienți care au transmis conducerii spitalului scrisori de mulțumire, pe care le publicăm integral, mai jos:
Doamnele s-au purtat cu blândețe cu mama
”Vă scriu aceste rânduri pentru a mulțumi echipei de la secția de cardiologie a Spitalului Județean Ploiești. Duminică noaptea (02.02) mama mea, T. I., a fost adusă cu ambulanța și internată în salonul 510. A fost îngrijită foarte bine, iar personalul medical ne-a ținut la curent permanent despre a starea ei de sănătate.
Pe lângă problemele cardiace, mama suferă și de demență, din această cauză le-a supărat de multe ori pe colegele asistente și infirmiere. Cu toate acestea, doamnele s-au purtat cu blândețe cu mama, vă spun sincer ca nici eu nu aș fi avut această răbdare.
De asemenea, am primit un sprijin moral excepțional din partea domnului asistent Ionuț Tache de la UPU. Aveți o echipă grozavă, acolo la Ploiești! Vă mulțumesc și mă înclin în fața dvs. R. T” (5 februarie 2025)
Un medic a spus să i se dea porția dânsului de mancare unei paciente
”Buna ziua. Știu că majoritatea facem reclamații. M-am gândit să mai și mulțumim. Ieri, 1 martie, în jurul orei 17, mama mea, D.M., a fost adusă la dvs. I se făcuse rău în tren și au preluat-o din gara Poiești. De la incidentul din tren și până am ajuns noi din București..comunicare..preluare..organizare…totul a fost impecabil.
Dna din ambulanta m-a ținut la curent. Bagajele ei au fost împachetate cu grijă. Când am ajuns la spital…dnele de la upu…asist social ( am prins ambele ture)..toți au fost extrem de amabili. Nu au părut niciodată deranjați de întrebări cu toate că seara a fost foarte aglomerată la dvs.
Cât am așteptat în sală am văzut și pacientii care erau aduși sau care așteptau. Absolut toți au fost îngrijiți cu amabilitate. Mama mi-a povestit că înăuntru în UPU un medic a spus să i se dea porția dânsului de mâncare unei paciente care era de dimineață acolo.
Mulțumesc frumos! Nu știu numele nimănui și îmi pare rău. Dar toți erau ocupați cu pacienții și nu erau preocupați să aflăm noi nume..sau să aștepte vreo atenție. Cu respect și mulțumiri! A.D.” (2 martie 2025)