Mai mulți cititori ne-au semnalat că în ultima perioadă au avut probleme de accesare a aplicației MyElectrica. La solicitarea Observatorului Prahovean, compania Electrica Furnizare a transmis că această situație a fost provocată de un atac cibernetic.
”Vă scriu cu speranța că veți putea publica această reclamație, pentru ca cei de la Electrica Furnizare să ia măsuri. De câteva zile încerc să accesez aplicația MyElectrica, atât prin aplicație, cât și din browser, însă nu funcționează deloc. Este dezamăgitor să observ că nu există niciun comunicat oficial sau vreo informare pe pagina lor de Facebook cu privire la această problemă. Probabil mai sunt și alte persoane care se confruntă cu aceeași situație, dar nu sunt informate. Vă mulțumesc pentru sprijin și pentru șansa de a aduce această problemă în atenția lor” este doar unul dintre mesajele primite pe adresa redacției.
Aplicația MyElectrica este folosită atât pentru transmiterea indexului aferent citirii contoarelor, cât și pentru accesarea facturilor de curent.
La solicitarea Observatorului Prahovean, Electrica Furnizare a transmis următorul punct de vedere:
”Grupul Electrica a fost supus unui atac cibernetic, iar echipele de specialiști colaborează strâns cu autoritățile naționale în domeniul securității cibernetice pentru gestionarea și remedierea incidentului.
Dorim să subliniem că nu sunt afectate sistemele critice ale Grupului, iar eventualele disfuncționalități apărute în interacțiunea cu clienții noștri sunt efecte ale măsurilor de protecție a infrastructurii interne. Aceste măsuri sunt temporare și au rolul de a asigura securitatea întregului sistem.
Având în vedere situația descrisă mai sus, vă informăm că, pentru moment, următoarele servicii dedicate clienților noștri sunt indisponibile: call center-ul Electrica Furnizare, aplicația MyElectrica (web & mobile), asistentul virtual e-chat, formularul de contact online și adresa de e-mail clienti@electricafurnizare.ro.
Le recomandăm clienților să acceseze site-ul electricafurnizare.ro pentru a afla informații actualizate cu privire la situația existentă.
Vă asigurăm că realizăm toate demersurile necesare pentru a traversa această situație înregistrând un minim de efecte negative. Mulțumim pentru înțelegere!”
Cum ți se pare subiectul?
S-au atacat ei singuri între ei. Sunt atacați cibernetic de când s-au născut…
De 2 săptămâni nu funcționează nimic la ei .. avize blocate, facturi blocate.. bine ca își iau leafa, cred ca au plecat cu toții în concediu!
O companie cu statul acționar majoritar care nu are de gând sa se mai modernizeze niciodată.
Găsesc tot felul de motive sa umfle facturile după bunul lor plac… sunt curios cum vor calcula ei facturile fără indecși transmisi.. exact cum vor dori …
Electrica este mereu atacată cibernetic. Pentru că nu poți transmite indexul și nu primești facturile cred ca este incompetența personalului nu atac cibernetic.
În urma unui accident rutier au schimbat un stâlp de beton pentru care au venit la constatare de nenumărate ori.
L-au schimbat după vreo trei luni dar trotuarul îl vor repara după vreo….tri ani.
Fără cuvinte!
De 2 ani așteptăm despăgubiri produse de my electrica la instalația din exterior care ne au afectat grav,dosarul aprobat dar nu înaintat la plata!!!
Și eu mă confrunt cu aceeași problemă. Nu-mi merge aplicația, nu pot plăti factura, nu pot trimite indexul. Pe urmă mă trezesc că-mi umfla factura.
Foarte adevărat ce spun persoanele anterioare.Electrica este o catastrofa A fost și este.De ce la Engie nu se intimpla aceste derapaje.
În jud.Braila din martie nu funcționează nici aplicația, nici call centre, nimic, nimic. Citesc indexul la 3 luni dar nu primesc nici o factura.
Aștept calculul consumului din luna martie.Mai e puțin și intrăm în noul an.
Interesant ca antodeauna an fiecare an ,an lunile de iarna ;ba atac cibernetic, ba aplicația nu merge si cine stie ce mai inventează numai sa fure oamenii ! Rusine sa le fie !
Rușine Electrica,un cuib de ….și ….!
Poate atacul cibernetic a avut scop că sa atace conturile bancare ale companiei,heckerii asta fac,interesant un lucru ,și eu am platit doua facturi in luna asta ,dar inca apare că am restanță.Oarecum din ce cauza?Că My Electrica nu funcționează bine?Sau banii nu poate sa intra in conturile bancare?
La fel am patit si eu. Am platit 2 facturi cu banii retrasi din cont. Si pe aplicatie apar cu restanta de 4 zile.
Eu am făcut un contract de un an de zile și nu am primit nici o factură în acest timp.Dupa un an acest contract nu este finalizat,datorită incompetenței unor funcționari care nu își fac treaba și care sunt în continuare pe funcții bine plătite din banii noștri. Am mers la ei lună de lună și mi se spune să aștept, că sau greșit niște pași, că se rezolvă etc. Și azi când am mers iar ce să văd…Au întrat domnii în mentenanță.
stat in stat
Niste nesimțiți , am 1 an de când trimit lunar indexul.dar facturi nici una
A mers foaaarte mult site-ul si aplicatia – de pe 23 decembrie pana pe 27 decembrie 2024. Noroc ca am apucat sa platesc factura matusii mele pe 23 dec. Acum a „crapat” iar. Azi am incercat sa dau indexul cititi de ea si primesc mesajul de eroare iar. Si aplicatia e „moarta”. Nu cred ca au fost hackerii, baietii de la IT-ul lor erau praf si inainte. Asta se intampla cand au monopol. Eu sunt la Digi din 2017 si sunt fff multumit – si de site si de tarife. Din Ianuarie o mut si pe matusa la ei. Succes celorlalti, sau faceti ca mine.