La doar doi ani după ce și-a cumpărat o mașină nouă de la Eurial Ploiești, un prahovean se confruntă cu probleme tehnice grave și acuză dealer-ul auto de calitatea îndoielnică a reparațiilor efectuate. Mai mult decât atât, acesta susține că deși plătește rate pentru mașina cumpărată, pe durata reparațiilor nu i-a fost oferită mașină la schimb.
În 2023 Mihai Codițosu a plătit aproximativ 35.000 de euro pentru un Peugeot 3008.
„Am cumpărat de la Eurial Ploiești un Peugeot 3008. De atunci și până în prezent am avut numeroase probleme cu mașina și am dus-o în service la ei.
Deși am dat pe mașina aproximativ 35 000 de euro, calitate reparațiilor a fost îndoielnică, fapt adus la cunoștința celor de acolo în repetate rânduri”, susține bărbatul.
Cu toate că a făcut multiple vizite la service, acesta susține că doar o singură dată a primit mașină la schimb, în ciuda faptului că a făcut o achiziție în rate pe care nu le-a terminat de plătit.
„O singura dată mi-a fost oferită mașina la schimb pe perioada reparațiilor. Nu mi se pare normal, în condițiile în care eu încă plătesc rate pentru aceasta mașina să nu mă pot folosi de ea.
Chiar daca mașina e nouă și în garanție mi-a fost impus să plătesc costul unei reparații.
Am avut tot felul de probleme cu mașina asta. Dacă știam ce fel de oameni sunt nu o mai cumpăram de la ei”, ne-a mai declarat Mihai Cotițosu.
Reacția Dealer-ului Eurial Ploiești
Observatorul Prahovean a solicitat un punct de vedere dealer-ului Eurial Ploiești, iar reprezentanții au precizat că, bărbatul nu s-a prezentat la o programare și ulterior nici nu a putut fi contactat.
„Cunoaștem speța și nemulțumirile clientului. Pe scurt, auto necesită verificări suplimentare pentru a se stabili, de către producător, soluția tehnică de reparație.
Acest aspect necesită imobilizare în service pentru o durată de 5-10 zile.
Clientul a fost programat în service, însă, nu s-a prezentat la programare și nici nu a mai putut fi contactat o perioadă de timp.
Ulterior, s-a prezentat pentru intervenție și pentru a i se aloca imediat o mașină de înlocuire.
Alocarea mașinilor de înlocuire se face cu programare în prealabil. Acest aspect l-a nemulțumit pe client.
Clientul a fost informat de faptul că așteptăm disponibilizarea unei mașini de înlocuire și vom vedea în ce măsură are disponibilitate de prezentare in service.
Ținem aproape și ne interesează nemulțumirile fiecărui client, dar, este necesară și înțelegerea clienților privind respectarea programărilor.
Păgubitul are dreptate , am fost in aceeași postură , le am lăsat mașina la service și au zis că nu au mașini de schimb disponibile, dar de reparat au reparat mașina. Nu este neapărat vina lor că durează atât de mult timp, așa sunt organizați, cei care oferă suport tehnic din partea producătorului sunt foarte slabi pregătiți, dar sunt forțați să facă astfel de tâmpenii, culmea este că trebuie să suferi tu ca și client, apoi mai trebuie să fie și clientul serios sa mergi la programare.
Este stresant și cu siguranță enervant că trebuie să stai fara mașină… O săptămână două… Dar respectivul proprietar poate merge la orice alt dealer autorizat de Peugeot concurențial și dacă băieții au făcut malpraxis atunci…, mai are opțiunea ANPC și clar nu mai pui piciorul la Eurial…
Cat despre consumabile trebuie să plătim!acum vorba aia băieții de la service unde predai mașina chiar sunt top, nu îți umfla factura și dacă găsesc ceva in neregula te întreabă mereu înainte să intervină și îți spun și prețul plus minus! Despre meseriași nu pot spune același lucru 😞 nu prea mai au meseriași in afară de șeful de service…😞
Am fost intr-o postura similara, cu un Peugeot 2008 (care nu avea inca doi ani), pe care nu au fost capabili sa-l repare. Intr-un final am schimbat motorul pe banii mei in alt service.