La începutul lunii martie a început cârpirea străzilor din Ploiești. Deși sunt zeci de kilometri de străzi în oraș care ar trebui decopertați și reasfaltați, bani pentru reparații capitale nu sunt.
Deși a promis schimbarea felului în care va fi administrat Ploieștiul, primarul Mihai Polițeanu abordează la capitolul „reparații străzi” modul de lucru lăsat moștenire de Andrei Volosevici.
Citește și: Cât costă astuparea unei gropi. La Ploiești a început plombarea
Muncitorii responsabili cu plombarea craterelor lucrează identic ca în anii: pun în pericol traficului rutier, nu semnalizează lucrările și îi obligă pe șoferi să-și distrugă mașinile în zonele în care intervin. Cine răspunde pentru această bătaie de joc?
Polițiștii locali, care sunt angajații primăriei Ploiești, deși au atribuții pe această linie. Cine acoperă pagubele șoferilor care din nepăsarea drumarilor intră în șanțurile nesemnalizate?
Vă prezentăm astăzi de situație surprinsă în zona de nord a Ploieștiului. Miercuri dimineața pe strada Cameliei se lucra de zor, însă despre organizare, siguranță, grijă și eficiență față de banii publici și șoferi nu poate fi vorba.
Citește și: Cum îți recuperezi banii dacă ți-ai rupt mașina în gropi
În imagini au fost surprinși mai mulți șoferi care, în lipsa unei semnalizări adecvate au intrat cu viteză în zonele decopertate.
Observatorul Prahovean a solicitat un punct de vedere IPJ Prahova cu privire la modul în care aceste intervenții au loc.