Operațiunea de demolare a podului CFR peste DN1 și râul Prahova, dintre Câmpina și Poiana Câmpina, a fost reluată. După ce, anul acesta, în luna martie, a fost pusă la pământ o mare parte a podului, la momentul actual se intervine la porțiunea de peste râul Prahova, mai exact la demontarea tablierelor și, mai apoi, la demolarea picioarelor podului.
Podul de cale ferată a fost construit în anul 1974, la vremea aceea făcând legătura între Telega-Câmpina-Poiana Câmpina și stația CFR. Construcția a reprezentat singura legătură feroviară la care aveau acces trenurile de marfă, ce mergeau către uzinele/ rafinăriile din Câmpina.
Printre ele, Rafinăria „Steaua Română”, cea mai veche din Europa sau Turnătoria Centrală. Ambele, astăzi, obiective dezafectate, ajunse fier vechi.
Din anul 1995, podul a fost considerat un real pericol, pilonii săi afundându-se din cauza stratului de sare din subteran
Pe 24 septembrie 2013 s-a luat măsura închiderii circulației feroviare pe această linie de cale ferată din cauza agravării deficiențelor, existând riscul de pierdere a stabilității structurii și de prăbușire a grinzilor ce se sprijină pe pila nr. 5 peste DN1.
Lucrările de demolare sunt executate de firma Infra Systrem Proiect SRL București, valoarea contractului fiind de 4,9 milioane lei, fără TVA.