Aleșii locali ploieșteni au decis, joi, soarta salariilor de bază din Primăria Ploiești pentru anul 2025. Proiectul de hotărâre a vizat menținerea în plată a salariilor de bază aprobate anul trecut.
Aleșii locali ploieșteni au fost convocați, joi, la o nouă ședință a Consiliului Local Ploiești. Pe ordinea de zi a figurat inclusiv un proiect privind salariile de bază din Primăria Ploiești, precum și din instituțiile din subordinea Consiliului Local.
Propunerea aprobată, cu unanimitate de voturi, a vizat menținerea salariilor de bază aferente proiectului de hotărâre din iulie 2024.
Cu alte cuvinte, salariile din Primăria Ploiești nu vor crește în 2025.
Majorări salariale, de 15%, în 2024
Angajații Primăriei Ploiești și din instituțiile din subordinea Consiliului Local au beneficiat, în 2024, de o majorare cu 15% a salariilor de bază, în trei tranșe.
Prima tranșă de majorare a salariului de bază, de 5%, a intrat în vigoare la începutul anului 2025.
O a doua tranșă de majorare, de 5 %, a fost probată prin hotărâre de Consiliu Local în luna mai.
Ultima tranșă de majorare, de 5%, a fost aprobată la finele lunii iulie și a intrat în vigoare la 1 septembrie.
Reorganizare, amânată, la Primăria Ploiești
Pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local Ploiești, de joi, s-a aflat și proiectul privind reorganizarea propusă la Primăria Ploiești.
La propunerea grupurilor politice din Consiliu Local proiectul privind aprobarea unei noi organigrame a fost retras. Propunerea nu viza disponibilizarea de personal.
Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu (independent), a precizat, în timpul ședinței, că propunerea avea drept scop printre altele reînființarea Direcției Relații Internaționale, absolut necesară pentru implementarea proiectelor cu finanțare europeană.
„Sunt două mari schimbări: revenirea la Direcția de Relații Internaționale tocmai pentru că avem probleme în tot ce înseamnă administrare, implementare proiecte, proiecte europene și, evident, e vorba de aplicații pentru noi proiecte.
Anul acesta și în următorii doi ani avem proiecte majore și avem probleme în implementare.
Marea lor majoritate erau blocate, foarte întârziate, că vorbim de străpungerea Gara de Sud – Gara de Vest, că vorbim de centrul de aport voluntar, de cele 200 de insule (achiziție și instalarea celor 200 de insule ecologice), că vorbim, și vom da drumul destul de repede la licitație, pentru refacerea centrului Ploieștiului”, a anunțat Mihai Polițeanu, primarul Ploieștiului.
Nu scădem și noi numărul angajaților ? Că tot suntem un oraș falit !Haideți să vedem că suntem conștienți cu toții! Nu povara să pice doar pe plătitori de taxe !