Hidroelectrica a trimis o notificare către cei aproximativ 600.000 de clienți, prin care le-a reamintit că prețul actual de furnizare a energiei este garantat ca fix doar până la data de 31 martie 2025.
La finalul lunii martie 2025 este momentul care marchează expirarea plafonării tarifelor aplicată în ultimii ani.
Compania Hidroelectrica are aproape 600.000 de clienți casnici, non-casnici dar și IMM-uri.
După finalul lunii martie, urmează să fie implementată o nouă schemă de sprijin pentru consumatorii vulnerabili.
Schema se află în lucru și este analizată la nivelul mai multor instituții și va fi finanțată direct și exclusiv de la bugetul de stat.
Totodată, Hidroelectrica a anunțat recent că va storna și reemite facturile la energie eliberate pentru consumul din lunile octombrie și noiembrie 2024.
Decizia a fost luată în urma promulgării legi care prevede eliminarea contribuției CfD din facturi.
Compania susține că până la 20 ianuarie 2025 clienții vor primi noile facturi ajustate pentru lunile octombrie și noiembrie.
„Campania de stornare și reemitere a facturilor vizează atât clienții casnici, cât și pe cei din mediul business. Procesul se va desfășura în perioada 20 decembrie 2024 – 20 ianuarie 2025, interval în care clienții vor primi noile facturi ajustate”, se mai arată în mesajul Hidroelectrica.
Cum ți se pare subiectul?