Vara asta este despre tine - AFI Palace Ploiesti

primaria ploiesti sediu

Reabilitarea liniilor de tramvai ar fi trebuit să transforme Ploieștiul într-un oraș cu transport public modern, investiția de peste 30 de milioane de euro fiind finanțată din fonduri europene. 

 

În realitate, după doi ani în care principalele drumuri din Ploiești au fost transformate în șantiere, ploieștenii circulă cu tramvaie vechi de un sfert de secol și doar pe traseul 101. 

Linia 102, recepționată, nu poate fi folosită atât din cauza unor probleme tehnice (de exemplu, pe tronsonul intersecție Kaufland - zona Piața Aurora, stâlpii de curent electric sunt montați mult prea aproape de linii) cât și a lipsei de tramvaie sigure pentru călători, că de confort nici nu poate fi vorba!

 

Bomboana pe coliva fondurilor europene de care autoritățile locale și-au bătut joc o reprezintă licitația organizată de primărie pentru efectuarea de expertize tehnice pentru liniile de tramvai 101 și 102.

Suma pe care primăria a alocat-o pentru expertiză este de 25.000 de lei. În mod firesc, ne întrebăm cum s-a ajuns în această situație? Ce au făcut diriginții de șantier? Dar specialiștii TCE? Dar angajații Primăriei Ploiești care au semnat procesul de recepție al lucrărilor? Dar membrii Unităților de Implementare a Proiectelor?

Din păcate, cei care plătesc pentru incompetența celor enumerați mai sus sunt tot ploieștenii. În afara schimbării politice, odată cu alegerile locale din iunie, niciun angajat al Primăriei Ploiești nu a plătit pentru gaura uriașă în bugetul orașului lăsată de proasta gestionare a fondurilor europene!

Citește și: Ploieștiul mai rău ca la Caracal. Avem linii, n-avem tramvaie

Ieri, observatorulph.ro a dezvăluit că Primăria Ploiești a ajuns în situația de a fi executată silit, după ce Ministerul Dezvoltării a constatat mari nereguli de implementare a proiectelor finanțate cu fonduri europene.