romania tv

Consiliul National al Audiovizualului a amendat postul de televiziune Romania TV cu suma de 30.000 de lei pentru clipul Anonymous in care apareau informatii conform carora Soros ar fi fost implicat in incendiul de la clubul Colectiv.

Amenda a fost propusa de Radu Herjeu. Dorina Rusu a propus initial suspendarea emisiei pentru 10 minute, aceasta fiind insa respinsa.

Radu Herjeu:

“As fi propus 200.000 de lei, dar avand in vedere ca pentru alte derapaje mai grave am dat amenzi de 20.000 de lei, mi s-a parut corecta suma. As fi propus mai mult daca s-ar fi pastrat o anumita grila”.

Roxana Niculescu, directorul de programe de la Romania TV, a spus ca materialul “a fost luat de pe site-ul Anonymous”.

Reamintim că, vineri, cu două zile înainte de alegeri, România TV a difuzat imagini și burtiere cu presupuse declarații ale unui hacker Anonymous, conform cărora George Soroș ar fi fost în spatele tragediei de la Colectiv și că "organizații controlate de George Soros au finanțat de asemenea investitura lui Dacian Cioloș în funcția de prim-ministru”
Citește articolul integral pe paginademedia.ro