Vara asta este despre tine - AFI Palace Ploiesti

 

contor_electric_29731000.jpg

După ce mai mulți cititori au reclamat că au primit acasă, odată cu ultima factură de energie electrică, și o notificare privind reînnoirea contractelor, observatorulph.ro a solicitat companiei Electrica un punct de vedere. 

Punctul de vedere al companiei  Electrica Furnizare S.A.:

 

”Transmiterea noului contract de furnizare a energiei electrice de către Electrica Furnizare este o acțiune legală derulată în baza Ordinului ANRE 88/2015, cu termen de finalizare 30 septembrie 2017, care vizează clienții casnici și noncasnici gestionați în piața reglementată.

Te-a speriat plicul de la Electrica Furnizare? Iată ce drepturi ai

Pentru a simplifica procedura și pentru a preveni aglomerația din oficiile comerciale a fost pus la dispoziția clienților un plic autoadresat pentru returnarea contractului, costurile cu serviciile postale fiind suportate de Electrica Furnizare.

Menționăm, de asemenea, faptul că nerespectarea termenului de 30 de zile nu implică întreruperea furnizării energiei electrice către clienți.

Totuși conform Ordinului ANRE 88/2015, art. 5. la 1 octombrie 2017 încetează valabilitatea contractelor de furnizare a energiei electrice încheiate în baza Deciziei președintelui ANRE nr. 57/1999.

Clienții care doresc să opteze pentru un contract în piața concurențială pot consulta ofertele de furnizare, disponibile pe site-ul nostru și în punctele de relații cu clienții, sau pot solicita o ofertă personalizată.

Asigurăm pe această cale atât publicația dumneavoastră cât și clienții Electrica Furnizare de bunele noastre intenții. Societatea noastră respectă prevederile legale și respinge orice practici și acțiuni abuzive sau neloiale în piață.   

S.C. Electrica Furnizare S.A”.