primaria ploiesti alegeri locale

Serviciul de Evidența Informatizată a Persoanelor din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidența a Persoanelor (SPCLEP) Ploiești va funcționa după un program special cu publicul în perioada 10 - 11 decembrie 2016, în contextul alegerilor parlamentare care vor avea loc in data de 11.12.2016.

Astfel, se arată într-un comunicat postat pe site-ul Primăriei Ploiești, programul va fi între orele 08.00 – 16.00, în data de 10.12.2016 și între orele 07.00 – 21.00, în ziua de 11.12.2016.

„Facem precizarea că, în zilele de 10,11 decembrie 2016 pot depune documente pentru eliberarea actelor de identitate numai persoanele cu drept de vot, care nu au sau dețin un act de identitate cu termenul de valabilitate expirat. Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie), ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate, cartea de identitate se întocmește și se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei și a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, datei de nastere, statutului civil, cetateniei romane si a domiciliului. In cazurile in care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civila sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz in care se vor depune si trei fotografii de 3 cm”, se precizează în anunțul Primăriei Ploiești.

 

Articole asemănătoare