tramvai sine probleme 101

Aproape doi ani au durat lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai. La scurt timp însă de la recepția pe linia 101 au apărut probleme.

Primăria Ploiești s-a grăbit să facă recepția la linia de la 101. Aceasta ar fi prima acuză care planează, pe motiv că lucrările au fost recepționate în momentul în care tramvaiele nu erau puse în funcțiune. Acum, lunar, pe rând, tramvaiele intră în reparații.

„Noi am semnalat problema la Primăria Ploiești, la Consiliul local și vom transmite o adresă și la Prefectura Prahova. Este extrem de grav. Pe anumite porțiuni ale liniei de tramvai sunt probleme grave care pun în pericol circulația tramvaielor. Lunar, ajung tramvaiele la atelierul mecanic pentru că trebuie să fie rectificate circumferințele roților. Rectificarea se face pe strung. Practic, vorbim de bandajele de la roți, pentru că liniile nu sunt corect amplasate, se strică. Iar problema aceasta am sesizat-o peste tot. Vorbim de tronsonul BCR - intersecție Caraiman”, ne-a confirmat liderul de sindicat de la TCE, Ion Mișcă.

O altă problemă, potrivit liderului de sindicat, este la intersecția de la Nord, unde sudurile nu au fost finisate. „Aici tramvaiul nu face contact corect cu șina și nu se mai formează arcul electric.

La data la care problemele au fost semnalate, Primăria Ploiești a susținut că va solicita o expertiză pentru a se vedea clar dacă problemele semnalate sunt sau nu din cauza liniilor noi de tramvai pe traseul 101.

Conducerea TCE susține că trebuie analizată problema cu mare atenție și nu exclude ca inclusiv bandajele de la roțile tramvaielor să aibă probleme. Surse din administrație susțin că săptămâna viitoare este programată o întâlnire pe teren, la care vor participa atât reprezentanții Primăriei Ploiești, cât și cei de la TCE și constructorii.

UPDATE: La rândul lor, constructorii au o altă variantă. „Totul ține de procedura de strujire a bandajelor. Cei de la TCE trebuie să folosească o nouă procedură pentru noile linii. Am vorbit și cu directorul TCE și am explicat că este vorba despre o nouă procedură. Le-am recomandat să meargă la Galați că și acolo au fost înlocuite liniile și a fost necesară recalibrarea strungurilor”, a susținut Laurențiu Florea, managerul de proiect.

 

 

 

Articole asemănătoare